Strony

czwartek, 17 lutego 2011

,,PRZEZROCZYSTOŚĆ MA"
Szron pokrył już czerwień mych warg,
skóra  stała się biała, a myśli czarne,
blady świt co dzień budzi mnie,
a szarość dnia przytłacza tak...
Jak to się stało, że w czerń i biel,
me życie zmieniło się? ...
~~ * ~~
Boję się, że w środku,
czarno-białe serce mam.
Czy uda mi się jeszcze zbudzić,
pulsującą czerwień krwi? ...
Kiedy to wszystko wyblakło tak? ...
~~ * ~~
pogubione dni, pogubiona ja...
czy odnajdę się,
w czarno-białym filmie? ...
Popatrz: ja znikam..

2 komentarze:

  1. Czasami błądzę myślami w otchłani..
    Myślę o tym co by mogło być
    Wiem jednak , że to się nie zdarzy
    Nie spełni się mój sen.

    W mych marzeniach jest piękna kobieta..
    Jej uśmiech , jej wzrok..
    W oddali słyszę cichy głos , delikatny szept..
    Woła mnie , woła bym przyszedł.
    Rozsądek każe zawrócić lecz serce,
    Serce prawie kona..

    Pragnę doznać choć raz ,
    Ten ostatni raz bliskiego spotkania..
    Z Tobą.. Z największą zagadką,
    Z kobietą mego życia.

    Mimo prób oddalenia,
    Mimo chwil zwątpienia
    Ja ciągle wierze,
    Wierze , że mi się uda..
    Może nic nie zdziałam,
    Może będę cierpiał.
    Ale to nie ważne.. To nic..
    Ty jesteś tego warta.
    Bez Ciebie nie mam po co żyć..

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zgubiłaś się.. Jeszcze nie..
    Błądzisz daleko we mgle.
    To ona przysłania Ci wszystko.
    Wystarczy tylko chwila by zmienić los
    By życie odmieniło się.
    Wtedy zapomnisz o wszystkim
    O tym, że kiedyś było źle.
    Najważniejsza będzie rzeczywistość.
    Nie bój się szczęścia ono daje tylko radość.

    OdpowiedzUsuń