Strony

środa, 26 stycznia 2011


,,SŁODYCZ ROZKOSZY"  
Gdy Ciebie widzę,
moje serce wariuję.
Czuję jak lawa wylewa się
z ogromnego wulkanu,
burząc wszystko na swej drodze...
Jednak szybko wszystko się odmienia,
gdy Ciebie już przy mnie nie ma...
Jak to możliwe?
Czuć jednocześnie radość ze smutkiem
i spokój z niepokojem...
Czyż te uczucia nie są sprzeczne?
Zmieniają się jak te chmury na niebie.
Raz włókniste, o delikatnej budowie,
zaś niekiedy gęste i silnie rozbudowane....
Któż więc mnie zrozumie,
kiedy sama siebie nie rozumiem?!

1 komentarz:

  1. Na Twój widok me serce się raduje,
    Na twarzy pojawia się uśmiech..
    Jesteś w mych marzeniach i snach,
    Jesteś tam gdzie ja
    Wypełniasz cały mój świat..

    Żyjemy obok siebie , bardzo blisko..
    Mamy wspólne wspomnienia
    Wspólnie przeżyte chwile.
    Czym on są ? Czym są dla Ciebie?
    Wiem.. Już wiem.. Ulotną chwilą..

    Jesteś wyjątkowa, niepowtarzalna..
    Dla mnie jesteś bardzo ważna.
    Odrzuć swe smutki ,
    Odpędź zmartwienia,
    Daj się porwać
    Do krainy pełnej szczęścia..

    OdpowiedzUsuń